dijous, 3 de desembre del 2009

Blogaire Invisible

Aquest Nadal el trio d'asos s'apunta a la iniciativa del Blogaire Invisible (cliqueu i sabreu de què va).

Aix, quins nervis, qui ens tocarà?

(Ep, tocar en el sentit no físic de la paraula... tot i que... mmm...).

ACTUALITZACIÓ 19/12/2009

Hem estat fent una visita per alguns dels blocs inscrits al joc i hem arribat a alguna conclusió sobre qui NO creiem que sigui el nostre blocaire invisible:

No creiem que sigui l'Alepsi
ni la Kika
ni la Susanna
ni la Lucrècia
ni l'Helena

Pel que fa a qui SÍ que podria ser... de moment, tenim un nom de dona que podria ben bé ser... però encara no ho direm, esperarem que hi hagi més moviment per poder tenir més pistes.

Hola, blocaire invisible, ets aquí? :D

Ah!, l'únic que esperem és que no ens toqui aquest... ¬¬

D'altra banda, del nostre/a blocaire invisible, o sigui, a qui li haurem de fer nosaltres el regal... podem dir que ja li hem deixat algun missatget anònim i que li agraden les lletres (a qui no li agraden dels que estem per aquí? :P)

Apa, a seguir jugant!

8 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Mira que si el regal és fer un pòquer...!

as de cors ha dit...

Ja m'imagino qui vol ser l'as de pics... m'equivoco, Veí?

;)

Anònim ha dit...

Uauuu... El que acabo de descobrir....
Nosal nosal... quines coses que passen!!!!
Doncs a veure cóm puc sorprendre al meu anfitrió!!!

El teu amic/ga invisible!

nosal3 ha dit...

Recorda que el teu amfitrió són 3!!!

ep! és broma, amb un regalet en tenim prou!

Encantats de conèixe't!

Montse ha dit...

ÔÔ
passejant pels blogs amb els ulls com a plats...

Susanna ha dit...

Efectivament, no era jo, però encantada que m'hagueu enllaçat per aquí perquè hi he passat i m'agrada el que veig!
Una abraçada!

nosal3 ha dit...

Hola Arare i Susanna,

Benvingudes al nostre blog! Encantats que us agradi o, com a mínim, que us posin els ulls com a plats :)

A la Susanna, ja l'havíem descartat com a blogaire invisible, ara et descartem a tu, oi? :)

Montse ha dit...

hmmm... i jo, us he de descartar a vosaltres? :)